كدشناسايى  :1014479

كدبايگانى  :391  60
نام  :نعمت‌اله
نام خانوادگى  :ابوالحسنى
نام پدر :محمد
تاريخ‌تولد  :01/07/1333
ش.ش   :525
محل‌صدورشناسنامه   :كازرون
 تاريخ شهادت  :07/07/60
نوع حادثه  :حوادث‌مربوطبه‌جنگ‌تحميلى
شرح حادثه  :وادث‌ناشى ازجراحات جنگى-دراثرعوارض‌ناشى‌ازمجروحيت‌جنگى
ادامه مطلب....

کدشناسایى  :1014479
کدبایگانى  :391  60
نام  :نعمت‌اله
نام خانوادگى  :ابوالحسنى
نام پدر :محمد
تاریخ‌تولد  :01/07/1333
ش.ش   :525
محل‌صدورشناسنامه   :کازرون
 تاریخ شهادت  :07/07/60
نوع حادثه  :حوادث‌مربوطبه‌جنگ‌تحمیلى
شرح حادثه  :وادث‌ناشى ازجراحات جنگى-دراثرعوارض‌ناشى‌ازمجروحیت‌جنگى
استان  :بنیادشهیداستان‌فارس
شهر :اداره‌بنیادشهیدکازرون
وصیت‌نامه   :%
1014479 نعمت‌اله ابوالحسنى
بسم رب الشهداء والصدیقین
«إن الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل‌الله اولئک یرجون رحمة‌الله والله غفور رحیم»
آنانکه ایمان آوردند و از وطن خود هجرت کردند و در راه خدا جهاد کردند، اینان امیدوار و منتظر رحمت خدا مى‌باشند که خدا بر آنها بخشنده و مهربان است.
سلام بر آن‌که دنیا در انتظار ظهورش است. سلام بر مصلح جهان، سلام بر منجى انسانها سلام بر بقیة‌الله‌الاعظم، سلام بر حسین، سلام بر روح خدا خمینى کبیر این بت‌شکن قرن، این مرد اخلاص، مرد خدا، این موج توفنده، این کشتى نجات، این امید مستضعفان، این رهبر شجاع و سلام بر شهیدان به خون خفته از صدر اسلام تا کربلاى ایران. دشمان اسلام و دست‌نشاندگان اجانب و عمال داخلى آمریکاى جنایتکار از قبیل پیکارى نجس و منافقین کاذب که دستشان از میهن اسلامى ما کوتاه گشته است در صدد هستند که با ترور، رعب و وحشت در دل مردم بیندازند. اما اى تفاله‌هاى شیطان و اى نوکران اجنبى، کورخوانده‌اید و به قول امام عزیزمان خمینى کبیر <ملتى که شهادت دارد اسارت ندارد>. ملتى که شهادت را سعادت مى‌داند پیروز است. ما فریاد خواهیم زد که اى کوردلان تنها چیزى که مى‌باشد خداست که از همه‌چیز بالاتر است. اکنون که دارم عازم به جبهه‌هاى نبرد حق علیه باطل مى‌شوم تنها هدفم الله است «إن صلاتى و نسکى و محیاى و مماتى لله رب‌العالمین». مى‌روم تا با قطره خون ناقابلم درخت تنومند اسلام را بارور سازم. من که نتوانستم با زنده بودن خدمتى به اسلام بکنم، مى‌روم تا شاید با خونم خدمتى به اسلام بکنم و یا به قول امام حسین <إن کان دین محمد لم یستقم إلا بقتلى فیاسیوف خذینى> اگر دین جدم محمد اجرا نمى‌گردد مگر با کشته شدن من، پس بگیرید شمشیرهاى آغشته به خون مرا. بار خدایا تو مى‌دانى که من فقط بخاطر خودت به جبهه رفتم. پس اگر قابل شهادتم خدایا شهادت را نصیبم گردان. خدایا در صحنه‌هاى شهادت ما خالصانه‌هاى بسوى تو مى‌آییم و عاشقانه خود را آماده قربانى شدن کرده‌ایم و به امید اینکه تو بر ما رحمت آورى و ما را از سربازان راستین امام زمان قرار دهى. من به عنوان یک سرباز کوچک حضرت مهدى(عج) وصیت مى‌کنم دست از رهبر برندارید و قدر آن را بدانید و همچون مردم کوفه که امام حسین(ع) را تنها گذاشتند امام عزیزمان را تنها نگذارید و همیشه پشت سر آن رادمرد بزرگ پیش‌روید تا حکومت عدل جهانى مهدى و ظهور آن امام عزیز. و با فریاد رسایتان بر دشمن بشورید <ما اهل کوفه نیستیم خمینى تنها بماند، مگر امت بمیرد امام تنها بماند> و از آن امام عزیز اطاعت کنید که او فقط براى رهایى مستضعفین قیام کرده است نه اینکه براى هواى نفسانى و اگر از او اطاعت کنید جزء رستگارانید «أطیعوا الله و أطیعواالرسول و اولى‌الأمر منکم»
برادرانم در انجمن اسلامى از شما عاجزانه مى‌خواهم که انجمن همواره در خط امام و با پیروى از ولایت فقیه پیش بروید و از شما که به من کمک کرده‌اید که یکى از کوچکترین سربازان اسلام باشم تشکر مى‌کنم. این سه کتاب یعنى قرآن، نهج‌البلاغه و توضیح‌المسائل را هیچوقت از خود دور نکنید که رستگارى در مطالعه این سه کتاب است. خواهرانم و برادرانم وحدت خود را حفظ کنید. زیرا با اتکاء به الله و با وحدت کلمه و با پیروى از ولایت‌فقیه است که مى‌توان به پیروزى دست یافت «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا». مادر مهربانم و خواهران گرامیم از شما انتظار دارم که همچون شیرزن کربلا زندگى کنید و لحظه‌اى غم و اندوه به خود راه ندهید و پیام خونم را به تمام دنیا برسانید و اگر گفتند به چه جرمى کشته شد جواب دهید که تنها هدفش پشتیبانى از اسلام و رسول خدا و قرآن بود. شما باید چنان خطابه بخوانید و چنان به مردم روحیه بدهید که بگویند که لااقل مادر و خواهر شهید هستند. نکند که کارى بکنید که مردم هراس در دل خود راه بدهند و نگذارند که فرزندانشان عازم به جبهه جنگ بشوند و انتظارم از مردم این است که جلو فرزندانتان را نگیرید و بگذارید به جبهه بروند.
سپاس خداى بزرگ که موفقم داشت تا در راهى که مورد رضایت خودش طى کنم. مادر گرامیم: امیدوارم که همچون مادر قاسم فرزند جدم امام حسن که پس از مرگ فرزندش زندگى کرد زندگى کنى و دعا کنى که پرچم پرافتخار اسلام بر سراسر جهان سایه افکند. پدر بزرگوارم از زحمات شبانه‌روزى شما که این چنین مرا تربیت کردید که بتوانم جواب جدم سیدالشهداء که فریاد زد <هل من ناصر ینصرنى> آیا کسى هست که مرا یارى دهد لبیک گویم تشکر مى‌کنم. برادرانم، اکنون که همت کردید و مرا یارى نمودید که به جبهه بروم تا شاید به آروزى نهایى خود که شهادت در راه هدفم است برسانید از زحمات بى‌دریغ شما در تربیت من تشکر مى‌کنم. در پایان پیروزى اسلام و شکست کفار و طول عمر و صحت و سلامتى امام امت و رزمندگان اسلام از خداوند متعال خواهانم. «ربنا أفرغ علینا و ثبت أقدامنا وانصرنا على القوم الکافرین». خدایا خدایا تا انقلاب مهدى(عج) خمینى را نگهدار. از عمر ما بکاه و به عمر او بیفزا.