بر كسي پوشيده نيست كه آنچه امروز بر امت اسلاميمان در ايران و عراق و لبنان و افغانستان و باقي مناطق جهان مي گذرد چيزي نيست جز حلقه هايي از زنجير نبردي كه يكسوي آنرا استكبار جهاني و نيروهاي مزدور وابسته و سوي ديگر آنرا امت اسلامي تشكيل مي دهد .

جناياتي كه رژيم بعث عراق و حكام استكبار جهاني مرتكب مي شوند، ايمان ما را در حقانيت مسئله مان بيشتر و درستي راهمان را روشنتر و اصرار و عزم ما را در تحقق اهدافمان مستحكمتر مي كند. راهي كه با خونهاي پاك علماء و مجاهدين اسلام و انقلابيون قهرمان هموار گشته است بي شك به پيروزي خواهد انجاميد. خدايا ما را از لشكريان خود قرار بده كه همواره پيروز و رستگار است، بار الها تو را شكر مي گويم كه سعادت جبهه رفتن را عنايت نمودي تا بتوانم براي ياري دينت بپا خيزم و از آن دفاع كنم و راه شهدا را كه همان راه پيامبران و ائمه بوده، برگزينم و سلاحي را كه از آنان بر زمين افتاده برگيرم و راهشان را ادامه دهم .

بر کسی پوشیده نیست که آنچه امروز بر امت اسلامیمان در ایران و عراق و لبنان و افغانستان و باقی مناطق جهان می گذرد چیزی نیست جز حلقه هایی از زنجیر نبردی که یکسوی آنرا استکبار جهانی و نیروهای مزدور وابسته و سوی دیگر آنرا امت اسلامی تشکیل می دهد .

جنایاتی که رژیم بعث عراق و حکام استکبار جهانی مرتکب می شوند، ایمان ما را در حقانیت مسئله مان بیشتر و درستی راهمان را روشنتر و اصرار و عزم ما را در تحقق اهدافمان مستحکمتر می کند. راهی که با خونهای پاک علماء و مجاهدین اسلام و انقلابیون قهرمان هموار گشته است بی شک به پیروزی خواهد انجامید. خدایا ما را از لشکریان خود قرار بده که همواره پیروز و رستگار است، بار الها تو را شکر می گویم که سعادت جبهه رفتن را عنایت نمودی تا بتوانم برای یاری دینت بپا خیزم و از آن دفاع کنم و راه شهدا را که همان راه پیامبران و ائمه بوده، برگزینم و سلاحی را که از آنان بر زمین افتاده برگیرم و راهشان را ادامه دهم .

ای جوانان حزب اللهی نکند که در رختخواب ذلت بمیرید که سید الشهداء در میدان نبرد شهید شد، ای مادران عزیز ، مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانید جواب زینب (س) را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود، همه شما باید مانند خاندان وهب باشید .

برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمانها برای تسکین دردهاست و همیشه بیاد خدا باشید که " الا بذکرالله تطمئن القلوب " و در راه حق و حقیقت قدم بردارید و هرگز نگذارید دشمنان بین شما تفرقه بیاندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا کنند، اگر چنین کردند روز بدبختی مسلمانان و روز شادی ابرقدرتهاست آنها سعی دارند تفرقه بیاندازند و بعد بر شما سلطه پیدا کنند که این کار انشاء الله با آگاهی شما صورت نمی گیرد .

امام را تنها نگذارید و خود را تسلیم او امر او کنید که او هر چه می گوید حق است و همه سخنانش تحقق پذیر است همچنانکه تا اکنون دیده ایم، ای مردم برای فرج آقا امام زمان زیاد دعا کنید که این دعاها بی تأثیر نیست .

سلامم را به امام عزیز برسانید و بگوئید که ما به عهد خود وفا می کنیم و همواره ندای هل من ناصر حسینی " را با ندای لبیک یا امام پاسخ می دهیم، ای کسانیکه می گفتید ای کاش در زمان امام حسین (ع) بودیم و او را یاری می کردیم و شهید می شدیم، هم اکنون مانند آن زمان فرا رسیده و موقع یاری روح خداست و ندای او را لبیک گوئید.

من با امام خمینی عهد و پیمان بسته ام که او را یاری کنم و به او عشق و علاقه دارم زیرا که او عاشق و دلباخته اسلام و قرآن است و اگر مرا قطعه قطعه کنند دست از او نخواهم کشید و خدایا توفیق خدمت به اسلام و قرآن را به من عنایت فرما تا بتوانم این جان کوچک و حقیر خود را فدای اسلام و قرآن و امام خود کنم که اسلام از جان و مال ما عزیزتر است ، ای برادران راه سعادت بخش حسین (ع) را ادامه دهید و علاقه ای به این دنیای مادی نداشته باشید که این دنیا انسان را فریب می دهد .

مادر عزیزم امیدوارم که در سوگ فرزند کوچک خود زیاد گریه نکنی زیرا که شهید گریه ندارد و هرگاه که خواستی گریه کنی امام حسین (ع) و یاران آن حضرت را به یاد بیاور که چه مظلومانه شهید شدند و برای ایشان گریه کن و صبر کن که "والله یحب الصابرین" شما خواهران عزیزم مثل زینب باشید و زینب وار زندگی کنید.